Literature: 1. Bogdanov K. Soviet champagne: holiday story // Forum for Anthropolo <...> 5.04.2014). 5. Leibowitz O.L., Shushkova N.V. On the Seven Winds: Institute for Higher Education in the postSoviet era // Understand education . historical, sociological, anthropological essays of modern education in Russia : monograph. / Ed. <...> P. 156–189. 6. Loseva M.A. Mythological founding of the modern national education education . // Understand historical, sociological, anthropological essays of modern education in Russia: monograph. / Ed. <...> P. 120–155. 7. Safonova T. Study practices through training in social anthropology // Forum for Anthrop <...> logy. 2010. 8. Shushkova N.V. Paternalism as a social institution in a transitional society : Author. dis. … <...> вые практики». Автор рассматривает -.•следы-ушедщей эпохи на примере дискурсивных практик, апеллирующих к культу <...> кого-человека. На основе дискурс-анализа а>раг-ментов биографических интервью и материала с тематических сообществ социальной сети «В контакте» автор приходит к выводу, что дискурсивные практики чтения носят ценностно-рациональный характер, поскольку в их содержании угадывается запечатленность в коллективном сознании индивидов -светлого- образа советского социа <...> ьного порядка!
False <...>